Bijna 1 jaar

21 augustus 2013 - Nommern, Luxemburg

Vandaag hebben we een luie dag gehad. Heerlijk genoten van het mooie weer en lekker gezwommen.

Onze kleine man is bijna 1 jaar. Nog 8 dagen....wat is de tijd toch snel gegaan. Sinds deze week probeert hij om zonder hulp te blijven staan. Zijn record staat op 15 seconden. In het zwembad had hij ook al een poging gedaan en zelfs 1 stap gezet, maar dit was net iets te veel van het goede. Deze beweging werd dan ook vakkundig afgerond met een perfecte judo rol gevolgd door een horizontale landing op de rug.

Morgen gaan we weer lekker verder met oefenen. Wie weet kan hij staan met zijn verjaardag.

Zoë en Tim zijn een avondwandeling aan het maken die georganiseerd wordt door het animatieteam. De bedoeling was om de zonsondergang te bekijken, maar hiervoor vertrok de groep te laat. Morgen krijgen ze een herkansing.

De vakantie zit er bijna op en ik kan wel zeggen dat ik best genoten heb. Toch niet zo gek zo'n caravan, alleen dat bed! Ik ben gebroken en blij als ik weer in mijn eigen bedje lig van 1.80 breed.

1. Erwin en Cis:
    24 augustus 2013
    Wie weet gaan de eerste stapjes thuis nog net voor zijn verjaardag lukken. xx